Klantbeleving en klanttevredenheid | Resultaat 2020 bekend

Ieder jaar voert Hoekman-RVS een klanttevredenheidsonderzoek uit onder alle actieve klanten. Door klanten te vragen naar hun bevindingen op een aantal onderdelen, wordt het gemiddelde klanttevredenheidscijfer berekend.

In 2020 komt dit cijfer uit op een 8,1!
Naast het klanttevredenheidscijfer berekenden we ook de Net Promoter Score (NPS). De NPS is geïndexeerd  op 38%.

Bekijk gemiddelde resultaten per onderdeel

Meer nieuws

Kwaliteitsbeleid bij Hoekman RVS

Kwaliteitsbeleid bij Hoekman RVS

Marcel Neijmeiijer is kwaliteitsmanager bij Hoekman RVS waarbij het kwaliteitsbeleid is afgestemd op de klantvraag. Belangrijk hierbij is dat de verwachtingen van de klant worden afgestemd en de toleranties worden afgesproken. Dat is per segment en per klant verschillend. Kwaliteit loopt door de hele organisatie waarbij wij continu kijken waar verbeteringen kunnen worden doorgevoerd. Onze ISO certificeringen worden jaarlijks gecontroleerd zodat alle procedures en vakmensen gecertificeerd zijn.

Lees meer
Het fine-tunen van een kantcel

Het fine-tunen van een kantcel

Het instellen van de kantcel via de software programmatuur en life aan de knoppen van de kantcel geven het mooiste kant resultaat. Benjamin van Oenen is al jaren specialist op de kantcel en geeft graag meer inzicht in het werken hiermee.

Lees meer

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Kom in contact!

Hoekman
Roestvaststaal b.v.

  1. Rollecate 31
    7711 GG Nieuwleusen, NL
    Route plannen »

Hou mij op de hoogte