Resultaat Klanttevredenheidsonderzoek 2020

We voerden onlangs weer een algemeen klanttevredenheidsonderzoek uit onder onze actieve klanten. We toetsten de klantbeleving op een aantal specifieke onderdelen door onze klanten te vragen naar een rapportcijfer van 1 t/m 10.
107 klanten namen deel aan het onderzoek. Het gemiddelde cijfer komt uit op een 8,1!

Klanttevredenheid

OnderdeelGemiddelde cijfer
Algemene tevredenheid8,1
Hulpvaardigheid van het personeel8,4
Kennis en vakmanschap van het personeel8,4
De gestelde doorlooptijd na opdracht7,9
Het voldoen van producten aan de gevraagde specificaties en normen8,1
De leverbetrouwbaarheid8,2
De prijs/kwaliteitsverhouding7,7
De communicatie8,2
De afhandeling van eventuele klachten8,1
Het nakomen van afspraken8,2
Gemiddelde beoordeling8,1



Net Promoter Score


Hoe waarschijnlijk is het dat je ons aanbeveelt bij een collega of relatie? Door klanten deze vraag te stellen, berekenden we de Net Promoter Score (NPS).

NPS = Percentage Promoters - Percentage Detractors

NPS Net Promoter Score Industrie Gemiddeld

Bron: Rapport Integron Benchmark in Nederland



SIEPLO
| Lunteren
"Denkt - tot op zekere hoogte - mee in het proces. Nette en correcte orderbevestigingen. Een betrouwbare leverancier!"



Stanry RVS
| Rogat:
Stanry rvs logo
"Een hele goede, vertrouwde samenwerking. Hoekman-RVS denkt mee.
Ze zijn echt een verlengstuk van mijn bedrijf."



Stameta
| Staphorst:
Stameta logo
"Betrouwbaar, goede kwaliteit en duidelijke communicatie."



Inducon
Zwembadtechniek | Beilen:



"Korte, duidelijke communicatie. Betrouwbare no-nonsense organisatie in elke laag."


Welke plaatwerkoplossing kunnen we jou bieden?

Kom in contact!

Hoekman
Roestvaststaal b.v.

  1. Rollecate 31
    7711 GG Nieuwleusen, NL
    Route plannen »

Hou mij op de hoogte