Klanttevredenheidsonderzoek 2017

Ook dit jaar is er weer een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder onze klanten. We hebben circa 100 van onze klanten benaderd en deze een tiental vragen gesteld. De klant kon hierop zijn tevredenheid/ontevredenheid uitdrukken in een cijfer van 1 t/m 10. Het gemiddelde rapportcijfer dat onze klanten ons geven is uitgekomen op een 7,7. Een mooi resultaat! Ook geven de uitkomsten ons ook meer inzicht op welke gebieden er nog verbeteringen mogelijk of nodig zijn. Wij willen onze klanten hartelijk bedanken voor de bijdrage.

Ons nog niet beoordeeld?

Heeft u ons nog niet beoordeeld maar wilt u alsnog graag uw bevindingen met ons delen? Geef ons een review via Google!

Meer nieuws

Kwaliteitsbeleid bij Hoekman RVS

Kwaliteitsbeleid bij Hoekman RVS

Marcel Neijmeiijer is kwaliteitsmanager bij Hoekman RVS waarbij het kwaliteitsbeleid is afgestemd op de klantvraag. Belangrijk hierbij is dat de verwachtingen van de klant worden afgestemd en de toleranties worden afgesproken. Dat is per segment en per klant verschillend. Kwaliteit loopt door de hele organisatie waarbij wij continu kijken waar verbeteringen kunnen worden doorgevoerd. Onze ISO certificeringen worden jaarlijks gecontroleerd zodat alle procedures en vakmensen gecertificeerd zijn.

Lees meer
Het fine-tunen van een kantcel

Het fine-tunen van een kantcel

Het instellen van de kantcel via de software programmatuur en life aan de knoppen van de kantcel geven het mooiste kant resultaat. Benjamin van Oenen is al jaren specialist op de kantcel en geeft graag meer inzicht in het werken hiermee.

Lees meer

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Kom in contact!

Hoekman
Roestvaststaal b.v.

  1. Rollecate 31
    7711 GG Nieuwleusen, NL
    Route plannen »

Hou mij op de hoogte